V okviru Partnerstva za Pohorje je v pripravi »Strategija razvoja in trženja ponudbe Destinacije Pohorje 2021-2027«. V okviru 1. in 2. faze je ekipa pod vodstvom dr. Tanje Lešnik Štuhec pripravila posnetek stanja ter strateški uvid, ki zajema vizijo, cilje in ukrepe ter Model mreženja ponudnikov in Model razvoja in trženja turističnih produktov Destinacije Pohorje.
Omenjeni dokumenti so pomembno izhodišče za pripravo Akcijskega načrta ter Strategije digitalnega in klasičnega marketinga, ki se bosta oblikovala v okviru 3. faze.
Ker si želimo sodelovanja in skupne potrditve omenjenih temeljnih dokumentov, vas vabimo na skupno delavnico, kjer vam bomo predstavili ključne poudarke.
Delavnica bo potekala v torek, 20. 4. 2021 od 9. do 12. ure preko aplikacije Teams.
Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA), ureja ukrepe za zagotovitev dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij zavezancev po tem zakonu za vse uporabnike, zlasti za uporabnike z različnimi oblikami oviranosti. Ta zakon se uporablja za državne organe, organe samoupravnih lokalnih skupnosti in osebe javnega prava
Spletna stran za nemoteno delovanje uporablja piškotke
Spletna stran za delovanje uporablja samo nujno potrebne piškotke, za katere ne potrebujemo vaše privolitve. Brez namestitve teh piškotkov, vam nemotenega dostopa do spletne strani ne moremo omogočiti.
Za več informacij si preberite Pravilnik o piškotkih.